Bmw 740LI (N54B30)


Az autó tulaja olyan panasszal érkezett hozzánk, hogy hidegen nagyon kopogósan jár a motor, majd ahogy melegszik egyre halkabb! A fonendoszkópos vizsgálat után biztosak voltunk benne hogy felülről jön a hang a szelepek környékéről. Egészen elképesztő amit a megbontás után találtunk!
A szelephimbák azon része mely felül a szelepre teljesen elvolt kopva!
Cserélt alkatrészek:
📌24db Szelephimba✅
📌24db Hidraulikus szelepemelő (hidrotőke)✅
📌Szelepfedél tömítés✅
A csere végeztével mindent meghúztunk az előírt nyomatékkal, illetve beállítottuk a vezérlést!
A hang megszűnt!
Az alábbi képen lehet látni a használt és az új himba közti különbséget 

Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder

Image Description

Bmw 420D (N47)

Az autó egy nagyobb “Megelőző” karbantartáson esett át.
Nagyon fontos ezeknél a típusoknál a vezérműlánc, csapágyak időben való ellenőrzése és szükség esetén a cseréje.
Amilyen javításokat végeztünk:
Vezérműlánc szett csere ✅
Vezetők, feszítők cseréje ✅
Főtengely illetve hajtókar csapágyak cseréje✅
Szelepfedél tömítés csere ✅
Olajszűrőház tömítés csere✅
Olajak, szűrők cseréje ✅
Olajteknő takarítás ✅
Szívósor tömítések cseréje ✅
Szívósor takarítás✅
Az autón minden tömítés illetve szükséges csavar cserélve lett, ami ilyenkor előírás.
Ehhez a javításhoz nem csak gyári alkatrészeket használtunk fel!

Mobirise Website Builder

Image Description

Bmw 120D e87

Az autó egy nagyobb karbantartáson esett át. 🔧
Amilyen javításokat végeztünk:
Vezérműlánc csere ✅
Vezetők, feszítők cseréje ✅
Olajteknő tömítés csere ✅
Szelepfedél tömítés csere ✅
Olajak, szűrők cseréje ✅
Olajteknő takarítás ✅
Szívósor tömítések cseréje ✅
Az autóhoz gyári alkatrészeket használtunk fel!

Mobirise Website Builder

Bmw 320D e91

Ezen az autón a gyári féket cseréltük le,
lyuggatott hűtött zimmermann tárcsákat kapott az autó. Ate magas széntartalmú fékbetéteket használtunk. Emellett cseréltünk lengéscsillapítót is, toronycsapágyakkal és porvédőkkel! ✅

BMW 320D (f31)

Ez a gyönyörű 3-as viszonylag kevés kilométert futott, de ahogy a legtöbb dízel illetve közvetlen befecskendezéses motorra jellemző, itt is rendkívül sok korom rakodott le a szívójáratokban illetve a szívósorban, egr-ben. Ez nem csak a bmw-re jellemző hanem szinte minden más márkára is. De erre is van megoldás. 📌
Az autón végre hajtottuk a “maghéjas” szelep illetve szívócsatorna tisztítást, azt hiszem az eredmény magáért beszél.✅
Továbbá kitakarítottuk a szívosort illetve az EGR hűtőt is. ✅
Kicseréltük szívósor és az ahhoz tartozó tömítéseket is.✅
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Mobirise Website Builder
Címünk:

Budapest, 1204
Virág Benedek u. 89 


Kapcsolat

Email: firstclasssystem.kft@gmail.com
Mobil: +36 30 255 0484
Hétfő - Péntek: 08:00 - 17:00

Cégünk:
  • First Class System Kft.
  • Adószám: 27840933-2-43

Visszajelzések:

Fontos számunkra az ügyfelek elégedettsége ezért kérjük, hogy ossza meg velünk a nálunk szerzett tapasztalatait, véleményét.

Made with ‌

HTML Code Creator